13 Ekim 2014 Pazartesi

MR. SIMPLE: SUPER JUNIOR

Gönderen MGK on 11:00 with 1 yorum
                        AMA BEN SİZİ YERİM



 Şarkıyı ikizim sayesinde dinledim. Beni sıkıştırıyordu. Super Junior Super Junior diye. Aslında grubun dinlediğim ilk şarkısı değil ama en sevdiğim şarkısı. Kareografi olsun dans olsun sözleri olsun arka planı olsun şarkının her şeyini seviyorum. Tabii şarkıyı söyleyen Super Junior'sa şarkı daha bir anlamlı oluyor. Arkadaşlarımı bile şarkıya bağımlı hale getirdim. :) :) :) :) Azmin zaferi.


KLİBİ



İyi seyirler. Şarkı müthiş. 



TÜRKÇE ALT YAZILI

Türkçe altyazılı. Şarkının anlamı pek de güzel. SuJu şahane. <3 

LEETEUK
Bir lider bu kadar öpülesi olur. 

HEECHUL
Güzelim. Fıstığım. Dans etmesen de seni çok seviyorum. Ast solist seni. :)

YESUNG. 
Şarkıyı dinlerken korksam da senden özledim be seni. <3 <3 

KANGIN
Maalesef askerde olduğu için şarkıda yok. :(

SHINDONG 
Tontirişim. 

SUNGMIN
Seni de çok seviyorum be Sungmin. :)

EUNHYUK
Anam sen ne güzel dans ediyorsun. Onlar bulmasa da ben seni yakışıklı buluyorum.

DONGHAE
Aşkım. Meleğim. Bir tanem. Hastayım sana. 

SIWON
Seni de seveceğim İnşallah bir gün. 

RYEOWOOK
Çok tatlı, çok minyon. Tam ısırmalık.

KYUHYUN
Dansın güzel şekerim. Sen de tatlısın. Ama biraz pisliksin.



Karizmanıza bittim. <3 <3 
Categories:

1 yorum: