21 Temmuz 2015 Salı

RADIO: CNBLUE

Gönderen MGK on 03:55 with Yorum Yok

Uzun zamandır yoktum. Aslında kitap özetiyle geri dönüş yapacaktım ama elimde çıkardığım hazır özet yok. Ben de biraz şarkılara dadanayım dedim. 


Eveeeeeeeet. CNBLUE. Aslında dinlediğim ilk şarkıları Can't Stop ama I'm A Loner'dan sonra favori şarkım Radio. Wave albümünün ikinci şarkısı. Albüm Japonca olduğu için doğal olarak şarkı da Japonca. Yong Hwa'nın sesi müthiş uymuş şarkıya raka vokalde olan Jong Hyun'da öyle. Ama ben en çok Jong Hyun'nun sesini seviyorum. Nedensiz.

ŞARKININ KLİBİ



TÜRKÇE ALTYAZILI



Bakışlar...


 "Bakışlarım yeter" 


Orada bir köy var uzakta.



 Min Hyuk saçlarını biraz daha savurmalısın bence. Karizmanla yık geç ortalığı. Kammon!!!








 Yong Hwa canım biraz az bağır. Bak sonra sesin kısılacak. O ses bize lazım.




Jong Hyun'nun bu tarzı çok hoşuma gitti. Saçları falan çok iyi.




Senin o sesini alır saklarım.




Herkes ayrı bir alemde. Toplanın bakayım.



Yong Hwa hepimizi dövecek. O ne bakıştır Yong Hwa?









Çocuğa umut ver sonra çocuğu arkanda bırakıp git. Yok öyle yağma. Bunu hesabını sorarlar bacım sana.




Categories:

0 yorum:

Yorum Gönder