31 Ağustos 2015 Pazartesi

NO MERCY: B.A.P

Gönderen MGK on 06:21 with Yorum Yok

B.A.P'ın dinlediğim ilk şarkısı olduğu için benim için farklı anlamları olan bir şarkı. B.A.P'la tanışmamız çok farklı oldu. Bir aralar çok melankolik bir havadaydım. Ağlamak için yer arıyordum fakat bir türlü bulamıyordum. Ben de duygusal şarkı dinleyeyim de ağlayayım diyordum kendi kendime. Ondan sonra duygusal şarkı bulmak için hummalı bir çalışmaya giriştim. Youtube'da duygusal şarkı ararken No Mercy'yi gördüm. Kesin duygusaldır dedim bi açtım şarkı patladı. O zaman anladım duygusal şarkı dinleyememek benim lanetim. Ama iyi olmuş ya. B.A.P'ı tanımış bulundum. Üç Küçüklerim'de birinci sıraya yerleştiler. Canlarım.

ŞARKININ KLİBİ





TÜRKÇE ALTYAZILI



Anlamlı bir şarkıdır kendileri




B.A.P burada ne anlatmış olabilir?



Tatlı çocuk seni. 




Jongup'un tip: Oyuncu seçen yönetmenler.




Jongup'a karışmayın. Çocukta iş var. Cool cool hareketler falan. İyi iyi.






Yong Guk: Get down Zelo!!!




Zelo: Oldu mu sahip? (İçinden: Lütfen oldu de! Lütfeeeeeeen)




Zelo Style!!!





NO MERCY!!! Bu harekete bayılıyorummmmmmm.




Adın ne senin güzel kız? Benim ki Young-jae.




Himchan'ı alıp saklayasım var .





Ne güzel gözlerin var senin...




Ah Jongup ah. Niye bu kadar iyi dans etmek zorundasın? Ha? De bana! Valla kızmayacağım.




Hezarfen'e mi özendiniz? Ne bu havalarda uçmalar falan? N'oluyoruz?




Baby what's up!




B.A.P: Bizden bu kadar.




Klibin en havalı sahnelerinden bence.
Categories:

0 yorum:

Yorum Gönder