2 Kasım 2015 Pazartesi

GOOD BOY: BIGBANG (G Dragon&Taeyang)

Gönderen geke güler on 09:56 with Yorum Yok

Hızımı alamadım. Bu sefer de Bigbang'e dadanayım dedim. Üç Büyüklerim'de üçüncü sıradalar. Good Boy Bigbang'i ilk keşfettiğim şarkı. İtiraf etmeliyim ki Gd ve Taeyang'ı karıştırıyordum ilk başlarda. Yani doğal olarak. Çok farklı bir tarzları var ve bu beni onlara çeken şey. Hem şarkı sözleri hem melodisi hem de dekoru beni ayrı ayrı etkileyen şeyler. Bir de biri bağırıyo arada. Sanırsam bağıran kişi Gd. Bayağı bi hoş olmuş bence o bağırma yeri. Fosforlar çok uyumlu olmuş. Taeyang'ın saçları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim maalesef. O saç nedir Taeyang? Ama saçlarının aksine Taeyang'ın sesine bayıldım. Zaten Bigbang'de sesini en çok sevdiğim üye.
 Kusura bakmayın bad boy(!)lar fakat "good boy"lar kadar olamazsınız. Her ne kadar kötü(!) olsanız da iyi olanların karizmasının yanına bile yaklaşamazsınız. 

ŞARKININ KLİBİ


TÜRKÇE ALTYAZILI











GD mekanı beğenmedi galiba.






Şarkının en sevdiğim kısımlarından.




"I am a good boy!"




Bu ksım da ayrı bi havalı.




Tarzları farkları. Onlar BIGBANG (üyeleri)



Bi şarkı söylettirmediniz! Bu ne sestir? Yarın sizi yöneticiye şikayet edeceğim. Görürsünüz.





GD'de sekreter tipi var. Duruşu da bu konumunu destekler niteliğinde.









Şarkının kopma noktalarından 'sadece' biri



Taeyang tatlım hareketini sevdim.




Kapanış da mükemmel. 
Categories:

0 yorum:

Yorum Gönder