1 Kasım 2015 Pazar

POWER: B.A.P

Gönderen geke güler on 10:37 with Yorum Yok

İkizim ortak yazı yazalım dedi. Ben de birkaç öneride bulundum. Ve Power'ı yazmakta karar kıldık. İkizimin canım yazısı için tıklayınız

Şarkının kendisi pek vurdulu kırdılı bir şey. Açıkçası benim çok hoşuma gidiyor B.A.P'ın bu tür şarkıları. Hakkını çok güzel veriyorlar. Daha önceki yazımda da dediğim gibi B.A.P ruhsal olarak çöküntüde olduğum bir ana denk geldi ve hemen sevdirdi kendini bana. O yüzden B.A.P'a pek laf kondurmam. Canlarım onlar benim. Şarkıya gelince özellikle sözleri beni kendine çeken nedenler arasında ilk sırada yer alır. Sisteme karşı gelen bir havası var. Zaten B.A.P genellikle öyle. Onun dışında yapım aşaması da beni eğlendiren kısımlardandır. Çekerken kaç pantolon eskitmişler. Hareketleri bayağı bi değişik ve sert olduğu için. Hatta dikkatli bakarsanız klipte de pantolonlarımızın yırtık kısımlarını göreceksiniz falan demişler. Ben henüz bulamadım. Ama boşverin. Şarkının ritmine kapılın.



ŞARKININ KLİBİ



TÜRKÇE ALTYAZILI







Bilimkurgu filmlerinin giriş sahnesi gibi





Ben bu çocuğu ısırırım. Himchan'da ne var henüz çözemedim ama ikizimle çok seviyoruz Himchan'ı. 



Gitti çocukların beyinleri(!)






Ha gayret biraz daha uzansanız bulutlara dokunacaksınız. Yapabilirsiniz. Biraz daha. Hadi tempo çocuklar!



Warrior'da da buna benzer bir sahne vardı.



We gor the Power! I got the power!
[Haydi eller hava sonra kalçaya... (Gerisini hatırlamıyorum)]




Ayaklarını yerden keseceğim deyimini B.A.P fazlasıyla gerçekleştiriyor. Yere ayak bastıkları yok ki. Aaaaaaaa. Ne gareziniz var toprağa?!


Şuradan havaya bir tekme. Yakında yumruklarımızla geri geleceğiz. 
İmza: B.A.P



Yaklaşmayın. Yanarsınız(!)



Sihirli Annem'deki Dudu'nun kazanı gibi. Allah kahretmesin. Nereden aklıma geldi?




O Young-jae suyu da döver, sizi de.



Haydi bakalım uçuyoruz. Bir, iki, üç!



Egzersizimizin bu kısmında bu hareketi yapmaya çalışıyoruz. (Ama siz yapamıyorsunuz. Neden? Çünkü bizim gibi olamazsınız)



Ölüyormuş gibi yapın. Çaktırmayın.




O kadar bağırmasına rağmen sesini duyuramayan Zelo megafonu eline aldı. (Bir daha da susmadı)



Bence burası doğaçlama. Her birinin tepkisi başka bir şeye. :)



Zelo'nun dediğini yapmazsanız sonunuz böyle olur. Ona göre davranın yazrucağa.


Jongup'u pek fazla havalarda göremedim. İleride çok havalı hareketlerini bekliyorum.



Himchan ya. <3 <3 <3 



Arkadaki dekor çok hoşuma gitti. 



Meşhur Amerikan filmi sahnesi. :)


Seçtim seni Pikaçu!




Young-jae önüne kim çıkarsa öldürecek gibi.



Bu tavşan çok hoşuma gidiyor.

  - Benim en sevdiğim kısım başlıyor. Atmosferi temizlemeye kalkışan B.A.P - [Ayrıca bu kısım B.A.P'ın introsu]




Oksijen o oksijen. 




















Sislerin arasında bir Zelo gördüm!!!




Follow me! (Bence de)





Anam yine Zelo.



Hiç bu açıdan bakmamıştım. Değişik geldi gözüme.




B.A.P: Yeter bu kadar şarkı size. Biz de yorulduk ama yani. Sizin ki can da bizim ki patlıcan mı?




Çok cool duruyorlar ya.



Aha. Bizim davşan.
Categories:

0 yorum:

Yorum Gönder